Онлайн-опитування стейкголдерів
Онлайн-анкети для опитування здобувачів вищої освіти, випускників КНЛУ, роботодавців і науково-педагогічних працівниківДо уваги Деканів!
Наказ № 154-0 від 04.05.22 Про проведення оопитування студентів першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти про ефективність викладання кожної освітньої компоненти факультетських освітніх програм (опитування №2).
До уваги здобувачів вищої освіти!
Просимо вас відповісти на запитання анкети.
Мета анкетування: Дослідити ефективність організації й результативності викладання навчальних дисциплін в умовах карантину.
Статус анкети: анонімна
Час виконання: до 5 хв
Стейкголдери – зацікавлені сторони, зацікавлені фізичні і юридичні особи, що мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність.
Зовнішні стейкголдери:
– держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності ЗВО й основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;
– регіональні органи державної влади й органи місцевого самоврядування;
– роботодавці (великі промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації соціальної сфери), які зацікавлені в компетентних фахівцях;
– школярі, абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору закладу вищої освіти;
– освітні установи різних типів і видів, які розташовані в регіоні дислокації закладу вищої освіти;
– різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.
Внутрішні стейкголдери:
– різні категорії осіб, що отримують освіту (здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти, аспіранти та докторанти;
– науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.
Опитування стейкголдерів освітніх програм КНЛУ
Опитування зовнішніх і внутрішніх стейкголдерів є необхідним інструментом забезпечення якості освіти і освітньої діяльності. Порядок організації і проведення опитування в КНЛУ регламентується “Положенням про опитування здобувачів вищої освіти ступенів бакалавр і магістр, науково-педагогічних працівників, випускників і роботодавців у Київському національному лінгвістичному університеті”.
До уваги Деканів!
Наказ № 608-0 від 16.12.21 Про проведення оопитування студентів першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти про ефективність викладання кожної освітньої компоненти факультетських освітніх програм (опитування №2).
Опитування № 1:
Анонімне опитування студентів I курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми здобуття освіти.
Опитування №1
Анонімне опитування студентів I курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми здобуття освіти.
Організація і проведення опитувань учасників освітнього процесу в КНЛУ
Опитування № 1:
Цільова аудиторія: студенти 1 курсу першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Коли: вересень – жовтень
Наказ ректора КНЛУ
Інформація, що аналізується:
- чинники, що вплинули на обрання ОП;
- мотивація до отримання вищої освіти;
- мотивація до навчання;
- очікування від навчання в КНЛУ;
- ефективність профорієнтаційної роботи факультетів;
- процес адаптації до навчання в КНЛУ;
- труднощі та проблеми на початкових етапах навчання в КНЛУ.
Розробка інструментарію опитування: Лабораторія консультативної психології КНЛУ
Опитування № 2:
Цільова аудиторія: студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Зміст: Ефективність викладання кожної освітньої компоненти факультетських освітніх програм
Коли: кінець кожного семестру перед початком сесії
Розпорядження декана
Інформація, що аналізується:
- актуальність навчальних дисциплін у контексті ОП;
- ефективність організації аудиторної, самостійної роботи;
- ефективність організації системи контролю та оцінювання результатів навчання;
- якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення викладання навчальної дисципліни;
- шляхи підвищення ефективності викладання навчальної дисципліни.
Опитування № 3:
Цільова аудиторія: студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Зміст: Ефективність освітньої діяльності Університету
Коли: один раз на рік
Наказ ректора КНЛУ
Інформація, що аналізується:
- актуальність змісту ОП, його відповідність до очікувань студентів;
- відповідність компетентностей і отримуваних результатів навчання до очікувань студентів;
- ефективність організації аудиторної, самостійної роботи, системи контролю й оцінювання, практичної підготовки студентів з освітньої програми;
- якість та доступність навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу;
- ефективність реалізації студентоцентричного навчання на факультеті;
- ефективність організації освітньої, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки студентів на факультеті;
- дотримання академічної доброчесності на факультеті;
- дотримання вимог запобігання проявам корупції на факультеті.
Розробка інструментарію опитування: Лабораторія консультативної психології КНЛУ
Опитування № 4:
Цільова аудиторія: науково-педагогічні працівники Університету
Коли: один раз на рік
Наказ ректора КНЛУ
Інформація, що аналізується:
- ефективність організації освітнього процесу на кафедрі, факультеті, в Університеті;
- якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу на кафедрі, факультеті, в Університеті;
- умови праці НПП;
- ефективність функціонування служб Університету.
Розробка інструментарію опитування: Лабораторія консультативної психології КНЛУ
Опитування № 5:
Цільова аудиторія: випускники Університету та роботодавці
Коли: один раз на рік
Розпорядження декана
Інформація, що аналізується:
- актуальність чинних факультетських ОП;
- актуальність змісту факультетських ОП;
- відповідність цілей факультетських ОП і програмних результатів навчання до тенденцій розвитку ринку праці та до спеціальностей;
- відповідність запланованих програмних результатів навчання та компетентностей до очікувань роботодавців;
- ефективність організації аудиторної, самостійної роботи, системи контролю й оцінювання, практичної підготовки студентів з освітньої програми;
- якість навчально-методичного й інформаційного забезпечення освітнього процесу.
Опитування ЦМЯО:
Цільова аідиторія: усі стейголдери
Розробка інструментарію опитування: Центр моніторингу якості освіти і освітньої діяльності КНЛУ (ЦМЯО)
Коли: протягом навчального року
Інформація, що аналізується зумовлюється завданнями моніторингу якості освіти і освітньої діяльності в Університеті
Онлайн-анкети
Наказ №603-0 від 06.12.21
Наказ № 157-0 від 04.05.22
Січень 2022:
- Ефективність організації освітнього процесу в Університеті у змішаному і дистанційному форматах з використанням IT-технологій під час карантину в I семестрі 2021/2022 н.р
- Наказ №603-0 від 06.12.21
- Опитування здобувачів вищої освіти щодо ефективності організації освітнього процесу і викладання навчальних дисциплін у КНЛУ в умовах карантину.